Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Kwispel Party

4 september | 11:30 - 15:30

Kwispel Party!
Een dag vol leuke activiteiten voor je pomskyvriend(in) en andere viervoetige huisgenoten.

Deze datum hou je gegarandeerd vrij!

Het evenemententeam is al enige tijd hard aan het werk om van deze dag een gezellige en actieve dag te maken. Op een groot veld met een drink- en eetfaciliteit mogen de Pomsky’s zich uitleven. Ook voor de jonge tweebenige begeleiders is er een activiteit naast de activiteiten waar zij als begeleider aan mee kunnen doen. En andere (ras)honden uit het zelfde gezin zijn ook welkom!

Een dag vol sportieve fun voor jong, oud en natuurlijk onze kwispelende honden vrienden. Geloof ons, hier wil je bij zijn!

Inschrijven doe je via het inschrijfformulier op op deze pagina. Na het ontvangen van je formulier verzorgen wij de verdere stappen zoals betaling en eventueel het beantwoorden van vragen.

Wij zullen steeds meer informatie delen over de invulling van de dag.
Bekijk hiervoor deze pagina. Of houdt onze Facebook, het evenement op Facebook of onze Instagram in de gaten!

Entreeprijs
Geldig NA 1 augustus 2021

Leden Arctic Spits Vereniging Nederland Niet Leden
Volwassenen € 10 inclusief twee consumpties € 15
Kinderen t/m 12 jaar € 1 € 3

Inschrijven is niet meer mogelijk

De inschrijving is compleet als we de betaling ontvangen hebben. Inschrijven kan tot en met 29 augustus. Het kan altijd gebeuren dat je na aanmelding niet kunt komen. Wij denken dan aan iets ernstigs, niet aan bijvoorbeeld ‘we hebben iets anders gepland’. Tot 15 augustus 2021 ontvang je het volledige bedrag retour minus € 1 per persoon. Vanaf 15 augustus tot 28 augustus 2021 wordt het betaalde bedrag geretourneerd minus € 3 per volwassenen € 1 per kind. Vanaf 28 augustus is er geen retournering meer mogelijk.

Gegevens

Datum: