Pomsky SUPLes 2022

Pomsky SUPles 2022

Pomsky SUPLes 2022

Pomsky SUPles

Kom suppen met je Pomsky!

Nu de temperaturen al hoog oplopen, hebben we een leuke activiteit voor jullie bedacht: een Pomsky SUPles.

De Pomsky SUPles bestaat uit een groepsles waarbij jij en je pomsky samen leren suppen. Suppen is een laagdrempelige sport voor jong en oud. Het is een leuke ervaring om de band met je hond te versterken.

De les start met gewenning van het board en je gaat dan rustig het water op. Het gaat om de ervaring van jullie beiden en niet om de prestatie! Je krijgt van SUP Limburg een SUPboard en peddel, waar zij een matje of deken op leggen om het board te beschermen tegen de nageltjes, maar ook zodat de hond een betere houvast heeft.

Benodigdheden SUPles:

• Poepzakjes;
  • Voor de hond breng je een harnas of zwemvest mee zodat je hem makkelijk uit het water kan halen als dat nodig is;
  • Voor jezelf neem je een heupgordel of riem mee die je rond je middel kan doen. Zo hangt de hond veilig aan je vast;
  • Als beloning neem je het beste een vleestube mee, snoepjes kunnen nat worden;
  • Tevens een grote handdoek voor op het board (die nat en vies mag worden).

De Pomsky SUPles vindt plaats op zondag 17 juli om 11:00 uur op Area X Doggy Beach. Per koppel (baasje en hond) betaal je €35,- voor 75 minuten uitleg, plezier, inspanning & ontspanning!

Het maximaal aantal deelnemers is 6 koppels (baasje en hond). Wanneer het maximaal aantal wordt overschreden, zal een wachtlijst worden bijgehouden. Zodra er genoeg inschrijvingen zijn, zal er een extra tijdslot om 09:30 uur worden ingepland.

Doggy Beach

Area X Doggy Beach bevindt zich aan de Noorderplas in De Weerd te Roermond. Dit is een hondenstrand (exclusief voor strandgangers met honden) waar je je auto op het terrein direct bij de ligplaats kan parkeren. De entree is €5,- voor een gehele dag (dat is inclusief auto, max. twee personen en jouw hond). Voor extra honden en meer personen wordt een kleine toeslag gerekend bij de entree. De openingstijden zijn van 11.00 tot 20.00 uur en het is dus mogelijk om na de Pomsky SUPles te blijven op dit dagstrand. Op het dagstrand is een toilet en hondenwasstraat aanwezig. Helaas is er geen mogelijk om iets te kopen, maar eigen eten en drinken mag je meenemen en nuttigen op het terrein. De honden mogen op het dagstrand loslopen. Je blijft zelf verantwoordelijk voor het gedrag van je hond. Wanneer je teefje loops is zorgt dat natuurlijk voor veel hinder. Vandaar dat we je vragen om niet naar het strand te gaan als je teefje loops is. Naar de SUPles dien je zelf voor begeleiding te zorgen voor de andere honden (die niet deelnemen aan de SUPles).

LEDEN VAN DE VERENIGING ONTVANGEN EEN E-MAILBERICHT VOOR INSCHRIJVING!

Voor vragen/opmerkingen kun je een e-mail sturen naar evenementen@pomskyvereniging.nl

Kom je ook? Gezellig!

De inschrijving is compleet als we de betaling ontvangen hebben. Inschrijven kan tot 10 juli. Het kan altijd gebeuren dat je na aanmelding niet kunt komen. Wij denken dan aan iets ernstigs, niet aan bijvoorbeeld ‘we hebben iets anders gepland’. Tot 10 juli 2022 ontvang je het volledige bedrag retour minus € 5,00 per koppel. Vanaf 10 juli is er geen retournering meer mogelijk.

Tijdschema

Extra tijdslot