Lidmaatschap vereniging

Voor slechts €32,50* per jaar bent u al lid van de gezelligste en enige Pomsky Vereniging in Nederland. Alle gezinsleden, wonende op het zelfde adres, kunnen bij activiteiten meegenieten tegen gereduceerd tarief. Daarnaast kunt u gebruik maken van diverse kortingen met partners waar wij een samenwerking mee hebben.

Nieuwe leden die na 1 juli lid worden zijn over het lopende verenigingsjaar slechtst de helft van de contributie verschuldigd, mits bij betaling gelijktijdig de jaarcontributie voor het volgende verenigingsjaar wordt voldaan.

Lidmaatschap fokker of dekreu-eigenaar

* Bent u fokker of dekreu-eigenaar kijk hier voor de lidmaatschapsvoorwaarden.

Opzeggen

We vinden het jammer dat je het lidmaatschap wilt gaan opzeggen. Wil je toch het lidmaatschap opzeggen dan dient dit schriftelijk én minimaal 1 maand vóór 1 januari van het nieuwe jaar te gebeuren. Anders loopt het lidmaatschap door en is er een betalingsverplichting.

De opzeggingsmail mag je sturen naar secretaris@pomskyvereniging.nl.

Pomsky Ziva - Buiten kleed

Winkelwagen